2012. május 21., hétfő

Citromos álom

Nem tudtam ellenállni a kísértésnek beálltam én is a Citromos álmot elkészítők sorába, jelentem!Viszont nem bántam meg, hogy elkészítettem, mert valami mámor ez az édesség, szavakkal nem is tudom kifejezni milyen finom, könnyed üdítően de nem tolakodóan citromos!Hű, meg hűha.....!Na de nem is ragozom tovább a recept Kiskonyhám ízeinél található.Szigorúan követtem a leírást, és a végeredmény a citromos édességekért nem különösebben rajongó párom tetszését is nagyon-nagyon elnyerte.Az utolsó kockáért meg kellett "küzdenünk" szinte.Köszönet a kitűnő receptért, máskor is biztosan el fogom készíteni!
Annak aki esetleg még nem próbálta ki, bátran ajánlom figyelmébe.



5 megjegyzés:

  1. Én még nem készítettem, így köszönöm az ajánlót! Nagyon fincsinek tűnik, mi szeretjük a citromos édességeket! Én is el fogom készíteni egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gerdi!Próbáljátok ki, nem bánjátok meg, nekünk nagyon bejött.

    Kedves Edó!Nálunk is meg lesz ismételve, az biztos.

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki! Egyszer már nálunk is készült, aztán valahogy feledésbe merült, pedig finom volt! Jó, hogy eszembe juttattad, nagyon guszta a képeken! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Hankka!Nagyon kedves vagy, mostanában fedeztem fel ezt a receptet, de én is biztosan el fogom majd még készíteni.

    VálaszTörlés