2010. november 30., kedd

Sütőtökös "whoopie pie"

Ott csücsült a hűtőben egy fél sült sütőtök és csak arra várt, hogy felhasználjam valamire.Sokáig keresgéltem a neten az alkalmas recept után, míg ráakadtam erre.Nagyon megtetszett, az elhatározást tett követte és lám a kis whoopie jött, látott és győzött.Nagyon ízlett mindenkinek.A kisfiam nem eszi meg a sütőtököt, de így ebben a formában csak úgy tömte magába.reci innen:www.sajtkukac.hu


Hozzávalók a tésztához:
3 csésze liszt(2dl/csésze)
1 ek. fahéj
1 tk. szódabikarbóna
1 tk. sütőpor
1tk. őrölt gyömbér
1/2 tk. só
1/2 tk. szerecsendió
1/4 tk. őrölt szegfűszeg
2 csésze nádcukor
1 csésze olaj
3 csésze sütőtök(fél sült sütőtök)
2 tojás
vaníliaaroma

A töltelékhez:
2 doboz Philadelphia krémsajt(125 gramm/doboz)
110 gramm sótlan vaj
kb. 1 csésze porcukor

180 fokra előmelegítjük a sütőt.
A tésztát összeállítottam, úgy, hogy először a nedves hozzávalókat kevertem habosra egy nagy tálban majd beletettem a száraz hozzávalókat is legvégén a sütőtökkel.
A masszát egy zacskóba töltöttem a sarkán kis lyukat vágtam és belülről indulva kb. 5cm átmérőjű csigákat nyomtam sütőpapírral bélelt tepsire.10-12 perc alatt készre sütöttem.

Miután kihűltek a kis "pogácsáim" megtöltöttem a habosra kevert sajtkrémmel.
Aki szereti a mézeskalácsot annak biztosan elnyeri a tetszését ez a süti.A sajtkrémmel együtt pedig feltétlen ízorgia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése