2011. január 30., vasárnap

Kreatív blogger díj


Nagy meglepetés ért ma reggel.Ismét egy díjat kaptam Georginától, ami ismét nagyon megtisztelő számomra!
Hálásan köszönöm és tovább is adom sok szeretettel hét blogtársamnak.
Mindegyikük blogjának rendszeres olvasója vagyok régóta.Már akkor is olvastam őket, mikor nem létezett még a blogom.Nagyon sok fantasztikus receptet köszönhetek nekik, sokat tanulhatok tőlük és igazán kreatív embereknek tartom őket!

A díjra vonatkozó szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6.Hagyj náluk megjegyzést,értesítsd őket.
7.Árulj el magadról hét dolgot.

Ez már egy kicsit keményebb dió összeszedni magamról hét igazán rám jellemző dolgot, hát azért megpróbálkozom vele:
1.Imádok sütni, főzni ez már totális szenvedéllyé nőtte ki magát nálam.
2.Imádom kisfiamat Marcellt aki kitölti és egy teljes egésszé varázsolja az életem.
3.Szeretem a történelmet, igazából régész akartam lenni nagyon sokáig.
4.Rengeteg minden érdekel, egy egész élet nem lenne hozzá elég,hogy mindent kipróbáljak.
5.Szeretem az embereket,a természetet, a családomat, a tavaszt, mindent ami boldogságot ad.
6.Szeretem a romantikus filmeket.
7.Sajnos nagyon szeretem a ruhákat, táskákat.A táskák a gyengéim.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, kedves Tőled! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! nagyon szépen köszönöm, örülök, majd reagálok is rá a jövő héten!
    És nagyon tetszik a blogod, örülök, hogy rád találtam, bejegyeztem magam hozzád:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm, hogy írtál és a buzdításod nagyon jólesett! Kérlek látogass el máskor is hozzám és örülnék, ha követője is lennél a blogomnak, én már meg is tettem nálad....:))))
    Marcihoz szívből gratulálok! A legszebb ajándék az életben!
    Üdv,
    Kutya és Konyha

    VálaszTörlés
  4. Kedves Barátnőm!Nagyon szívesen! Megérdemelted puszi!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm a díjat!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, igazán megtisztelő!:)

    VálaszTörlés