2011. február 14., hétfő

Krumplis csirkemell


A recept eredetije krumplis karaj néven szerepel a Nők Lapja Konyha legújabb számában, de  karaj nem volt itthon csak csirkemell, Marcinak pedig gyorsan össze kellett dobnom valami ebédet.
Mivel neki készült elsősorban, így nem készítettem nagy adagot.Egy fél csirkemellet használtam csak fel.Valamint, ami a receptben nem szerepel, én pár órára fokhagymás tejbe áztattam a husit.

Hozzávalók:
1/2 csirkemellfilé (az eredeti receptben 8 szelet karaj)
30 dkg burgonya
1 tojás (eredetileg 2 tojás)
liszt
tengeri só, bors
olaj a sütéshez

A húst elvágom, kiklopfolom, majd pár órára fokhagymás tejben pácolom.
Elkészítéskor a felesleges folyadékot letörölgetem róla,sózom, borsozom, majd bundázom:liszt-tojás-reszelt krumpli.
Bő forró olajban kisütöm,savanyú "ubival" tálalom (más szerintem nem is kívánkozik mellé) és bezsebelem kisfiam dícséretét.

1 megjegyzés: