2010. december 18., szombat

Burgonyás pogácsa


Maradt egy kevés a burgonyafelfújtból, mivel az csak frissen jó, kidobni pedig sajnáltam, így pogácsában végezte.

Hozzávalók:
kb. 30dkg a burgonyafelfújtból
5 dkg élesztő
1 dl tej
pici cukor
1 ek. só
2 ek tejföl
60 dkg liszt
20 dkg Rama

A langyos tejben  a cukorral megfuttatjuk az élesztőt, majd hozzáöntjük a liszthez amiben már elmorzsoltuk a margarint.Hozzáadjuk a tejfölt, sót, a burgonyát.Alaposan bedagasztjuk, majd háromba hajtjuk, és 20 percenként hajtogatjuk.
Én most egy egész éjszakára hűtőbe tettem, mert másnap akartam csak megsütni, de egyáltalán nem ártott neki, sőt használt.
Másnap kétujjnyi vastagra kinyújtottam a tetejét késsel beirdaltam, megkentem tojással
és 200 fokra előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése