2010. december 5., vasárnap

Sült csirkemellfilé zöldségágyon

Ez volt a mai ebédünk, sült krumplival köretként.Nem akartam nagy faksznit csinálni az ebédből, inkább valami gyorsan elkészíthető könnyűre vágytunk.

Hozzávalók:
60 dkg csirkemellfilé
75 dkg Iglo mediterrán zöldségkeverék
1 padlizsán
1 brokkoli
4 db paradicsom
1 doboz tejföl
2 dl főzőtejszín
5 dkg parmezán sajt
20 dkg trappista sajt
só, bors oregano, bazsalikom, kakukkfű
1 vöröshagyma 2 gerezd fokhagyma(de lehet több is)

A brokkolit rózsáira szedtem, megpároltam.A padlizsánt kockákra vágtam és kevés olajon megpirítottam.
Ezután a csirkemellet kockákra vágtam, és szintén kevés olajon előpirítottam megszórva sóval borssal.
A fagyasztott zöldségeket a kockára vágott vöröshagymával, fokhagymával, paradicsommal, padlizsánnal, brokkolival a fűszerekkel öszzekevertem.Kiolajoztam, zsemlemorzsával meghintettem egy nagy jénait, majd beleöntöttem a zöldségkeveréket.Ráhalmoztam a húskockákat, megszórtam a sajtokkal nyakon öntöttem a tejföl-tejszín keverékkel, és zsupsz be a sütőbe míg aranybarnára nem sül. Ez 200 fokra előmelegített sütőben kb. fél óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése